sparks (feat. Corey saxon) 和訳


Steerner, Martell & William Ekh - Sparks ft. Corey ...

sparks (feat. Corey saxon)の和訳に挑戦しました。 

sweden出身の若いDJ 3人 (Steerner, Martell, William Ekh )の合作だそうです。

Aviciiと同じ雰囲気がありますよね~

 

 

We were young let’s said we’d searched for who we are

僕たちは若かった。自分が誰なのか探してたとでも言おうか

 

 And you can try it on your own if you’re brave at heart

勇気があれば思うようにやれるよ

 

Well I’ve been on a journey to define my name 

自分探しの旅の途中だった

 

But when I found you, oh you changed the game

 でも君に出会った時、君が旅を終わらせたんだ

 

So won’t you stay 

だから行かないでよ

 

I can’t believe how we hit it off like we did

こんなに気が合うなんて信じられない

 

 Before you came into my life guess I never lived 

出会うまでは死んだも同然の人生だった

 

When my world is missing you I don’t sleep at night

恋しくて眠れないよ

 

So hurry back to you can make my heart feel right

だから、早くここに来て僕を元に戻してよ

 

You make my heart feel right yeah Yeah 

君なら元に戻せるんだ

 

When I go deep and threw it high

遠くまで行っちゃっても、途中で旅を投げ出しても

 

And the mountain that I couldn’t find 

ゴールは見つけられなかったけど

 

Instead that I am not the one I’ll lead you into trouble

でも、絶対に君を不幸にしたりしないから

 

 Girl I believe you are the final piece to my puzzle 

ねえ、君が最後のピースだって信じてる

 

But I believe you are the final piece to my puzzle
君が最後のピースだって信じてるんだよ